Compliment of klacht

Compliment of klacht

Wil je een ervaring met ons delen, een compliment geven, een verbetertip of een klacht? Dat kan. Hieronder lees je hoe.

Doktersdienst Groningen wil de juiste zorg op de juiste plek bieden. Wij hebben hart voor de patiënten en nemen hen serieus. We werken met deskundige en bevlogen zorgprofessionals die het vak van huisartsenspoedzorg goed verstaan en zijn een lerende organisatie. Daarom horen we graag van je. 
 

Deel jouw ervaring met ons  

De medewerkers van Doktersdienst Groningen proberen zo goed mogelijk hun werk te doen. In verreweg de meeste situaties gaat dat ook goed. Onze patiënten geven ons een acht als algemeen tevredenheidscijfer en daar zijn we natuurlijk heel trots op! 

Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over (een deel van) de behandeling of dat je iets als onjuist of onplezierig hebt ervaren. Blijf hier niet mee rondlopen, maar meld het ons. Ben je tevreden of juist niet, wij horen het graag. Je kunt het ons laten weten via het formulier hieronder of door ons te bellen. 


Compliment of klacht? 

Je kunt het compliment of de klacht insturen via onderstaand digitaal formulier. 

Liever per traditionele post? Dan kun je het formulier downloaden, invullen en naar ons opsturen. Je vindt alle documenten onder aan deze pagina.

 

Liever telefonisch contact? 
Dat kan ook. Je kunt de klachtenfunctionaris bereiken van maandag tot en met donderdag, tussen 08.30 en 12.30 uur bereiken via nummer 050 - 3168400. 


Klachtenprocedure 

Het heeft altijd de voorkeur je klacht direct te bespreken met de personen die het betreft. De klachtenprocedure zorgt ervoor dat je gehoor vindt en dat op zorgvuldige wijze aandacht wordt besteed aan je klacht. Tijdens de klachtenprocedure wordt ook geprobeerd de oorzaak van de klacht te achterhalen en waar mogelijk weg te nemen. Hierdoor kunnen soortgelijke klachten in de toekomst worden voorkomen.  


Klachtenfunctionaris 

Als je een klacht hebt ingediend, neemt de klachtenfunctionaris contact met je op en zal proberen door bemiddeling tot een oplossing te komen.  


Geheimhouding 

De klachtenfunctionaris heeft een geheimhoudingsplicht voor alle gegevens waarvan zij beroepshalve kennisneemt. Deze verplichting geldt voor alle medewerkers van Doktersdienst Groningen.